Monday, July 26, 2010

အရင္တုန္းက

တခါတေလေတာ့လဲ က်ေနာ္ ေတြးေနမိသား..... ဘာရယ္ေတာ့လဲ မဟုတ္ ပ်င္းေနရင္ ေတြးေနမိတာ လူေတြရဲ႕ အက်င့္တခုမလား.. ဒီေတာ့လဲ က်ေနာ္ ေတြးမိတယ္ (ဆုိလုိခ်င္တာက အပ်င္းၾကီးေနတယ္) က်ေနာ္တုိ႕လုိ လူေတြအေနနဲ႕ ခင္မင္စရာ တြယ္တာစရာေလးေတြကုိ ခံုမင္တတ္ၾကတာပဲ။ မိသားစုနဲ႕ ေဝးေနရေတာ့လဲ တခါတေလ မိသားစုကုိလြမ္းမိၾကတယ္။ မိဘ၊ေဆြမ်ိဳးေတြကုိ လြမ္းတတ္ၾကမယ္..... သူငယ္ခ်င္း အေပါင္းအသင္းေတြကုိ သတိရတတ္ၾကမယ္.... က်ေနာ္တုိ႕ေတြ ဒီလုိ အခ်ိန္ေတြ အမ်ားၾကီး ေပးဆပ္ခဲ့ရတာေတြ ထုိက္တန္တဲ့ ရလာဒ္ေတြေကာ ရခဲ့ၾကသလား....... ေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္မိေတာ့ က်ေနာ္သည္ အရင္တုန္းက က်ေနာ္ မဟုတ္ခဲ့ေတာ့ေပ.......

အရင္တုန္းက ပုိးသားလုိ ျဖဴတဲ့ အေမ့လက္ေပၚမွာ က်ေနာ္ ၾကီးျပင္းလာခဲ့တယ္... ခုေတာ့ က်ေနာ္ ပုိးသားလုိ လုိက္ မျဖဴႏုိင္ေတာ့ေပ.....

အရင္တုန္းက က်ေနာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ တြယ္တာတတ္တယ္... ခုေတာ့ က်ေနာ္ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ ေမ့ေနတတ္ျပီ........

အရင္တုန္းက က်ေနာ္ မိသားစုကုိ ခင္တြယ္ ျမတ္ႏုိးတယ္... ခုေတာ့ က်ေနာ္ တေယာက္ထဲ ေနတတ္ခဲ့ျပီ.........

အရင္တုန္းက အထုိက္အေလ်ာက္ ျဖဴစင္ခဲ့ဖူးတယ္... ခုေတာ့ က်ေနာ္ အစြန္းအထင္းေတြ မ်ားခဲ့ျပီ...........

အရင္တုန္းက က်ေနာ္ ရုိးသားခဲ့ဖူးတယ္....... ခုေတာ့ က်ေနာ္ လိမ္တတ္ခဲ့ျပီ............

အရင္တုန္းက က်ေနာ္ ပြင့္လင္းစြာ ေျပာဆုိဖူးခဲ့သည္...... ခုက်ေနာ္ ပါးစပ္ေတြ ႏႈတ္ဆိတ္ေနတတ္ခဲ့ျပီ……..

အရင္တုန္းက အမွားေတြ နဲခဲ့တယ္…… ခုေတာ့ က်ေနာ္ အမွားမ်ားနဲ႕ လူတေယာက္ ျဖစ္ေနျပီ……..

အရင္တုန္းက အမွားသိရင္ ေရွာင္ခဲ့ဖူးတယ္…. ခုေတာ့ က်ေနာ္ အမွားကုိ သိရက္နဲ႕ ထပ္တုိးေနမိျပီ…..

ခုေနမ်ား အရင္တုန္းက မိတ္ေဆြ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြ မ်ားေတြ႕ရင္ သူတုိ႕ ရင္ထဲက ထြက္လာမဲ့ စကားေလး တခုကုိ က်ေနာ္ ၾကိဳခန္႕မွန္းတတ္ခဲ့ပါျပီ။

ေၾသာ္…. က်ေနာ္သည္ အရင္တုန္းက က်ေနာ္ မဟုတ္ေတာ့ပါ့လား……………………….

လူသားတုိင္း လြတ္လပ္စြာ ေဝဖန္ႏုိင္ခြင့္ရွိပါသည္။

..........

ေလးစားလ်က္

ေတာင္ေပၚသား

5 comments:

ေပါက္ေပါက္ said...

ရင့္က်က္တဲ့သေဘာေပါ့။ ငယ္ငယ္ကသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ေတြ႔လုိ႔ “မင္း အရင္ကအတုိင္းပဲ မေျပာင္းလဲေသးဘူး”ဆုိရင္ မရင့္က်က္တဲ့သေဘာလုိ႔ထင္တယ္။ အရင္ကနဲ႔မတူေအာင္ ေျပာင္းလဲ ရင့္က်က္ရမယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ စိတ္ေတြ ညစ္ပတ္လာတာလြဲရင္ မေျပာင္းလဲေသးဘူးထင္တယ္။

July 27, 2010 at 1:30 AM
စိန္ said...

ဒီေန႔က လူနဲ႔စိတ္ က မေန႔က လူနဲ႔စိတ္နဲ႔ မတူႏိုင္ဘူး ညီ။

ႀကိဳတင္ခန္႔မွန္းလာႏိုင္ေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့။ ႀကိဳတင္ၿပင္ဆင္ခြင့္ရတယ္။

July 27, 2010 at 8:53 AM
ေမာင္မ်ိဳး said...

ဒီလိုပါပဲ ေတာင္ေပၚသားေရ အသက္ေတြ ၾကီးလာတာနဲ႕ အမွ် အမွားေတြ ေနာင္တေတြ သင္ခန္းစာေတြ ျပန္ျပင္ရင္ ထပ္မွားရင္ေပါ့ ငယ္ငယ္တုန္္းက ဘ၀ေလာက္ေတာ့ ဘယ္ျဖဴစင္နိုင္ပါ့မလဲေလ ေတာင္ေပၚသားက အရင္တုန္းက က်ေနာ္မဟုတ္ေတာ့သလို ေမာင္မ်ိဳးက လည္း အရင္တုန္းက ေမာင္မ်ိဳးမဟုတ္ဘူးေပါ့ အခုေတာင္ေပၚသားမွာ အရင္တုန္းကလို ျဖဴစင္တဲ့ စိတ္ရင္း အခံေလး ရွိေနအံုးမွာပါ ယံုၾကည္လွ်က္ပါ ။ အဆင္ေျပပါေစ အရင္လို ေပ်ာ္စရာစာေလးေတြ ေစာင့္ေမွ်ာ္လွ်က္ပါ ။

July 27, 2010 at 12:01 PM
ေမသူ said...

အမ္........ ေမသူေကာ..... အဲလိုဆိုအရင္နဲ ့တူေသးလား...မွန္ထဲေျခဆံုးေခါင္းဆံုးရပ္ႀကည့္တယ္ အရင္နဲ ့မတူေတာ့ဘူး... ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာကအစ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာအဆံုး... အခ်ိန္တိုင္းေျပာင္းေနတာပဲ... ဘယ္အရာမွမတည္ျမဲဘူး... ေျပာင္းလဲတယ္ဆိုလဲ အေပၚက ေဒၚမိုးခါးကပ္ေျပာသြားသလိုမွတ္ေပါ့ ........ =P

September 14, 2010 at 3:51 PM
ေဇာ္ said...

ေတာင္ေပၚက အဲဒီကတည္းက အကို႕ ကိုသိလို႕လား... :D.. ကိုယ့္အေၾကာင္း ကိုဖတ္သြားရသလိုပါပဲ... အျမဲတမ္းမွန္ေနမဲ့ ပို႕စ္ေလးပါပဲ...ေနာက္ထပ္ ၁၀ ႏွစ္ၾကာလည္း အဲဒီလိုစဥ္းစား မိပါပဲ.. "ေၾသာ္..ျပီးခဲ့တဲ့ ၁၀ ႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္ မဟုတ္ေတာ့ပါလား.."..ဆိုျပီး...

October 4, 2010 at 1:17 PM