Thursday, June 17, 2010

က်ေနာ္ ငပ်င္း

ခုတေလာ အလုပ္ေတြကမ်ားျပီး ပုိစ့္ေတြေတာင္ မေရးျဖစ္တာၾကာပါျပီ။ ေျပာတဲ့လူမ်ားလာလုိ႕ ကုိယ့္ site ေလးကုိ ဖုန္ခါတယ္ ေျပာေျပာ စိတ္ကူးတဲ့ရာ လုပ္တယ္ပဲ ေျပာေျပာ တင္ခ်င္တာ တင္လုိက္ပါတယ္။ ခုတေလာ အလုပ္ကေလးကလဲ သိပ္အဆင္မေျပခ်င္ေတာ့ အလုပ္ကုိ အေၾကာင္းျပလုိ႕ စာမေရးျဖစ္တာ ၾကာပါျပီ။ တကယ္ကေတာ့ အပ်င္းၾကီးေနတာပါ။ အပ်င္းက ဘယ္ေလာက္ၾကီးသလဲဆုိ ခုရက္ပုိင္း ခြင့္ယူတဲ့ ရက္ေတြမ်ားေနတာ ကုိယ္တုိင္ပဲ သိတယ္။ အရင္တုန္းက ယူလုိ႕ မရခဲ့တဲ့ ရက္ေတြ တဝၾကီး အစားထုိးယူေနတာပါ။ တေန႕တေန႕ ယူထားတဲ့ ရက္ေတြ ဘာလုပ္မိသလဲ အားေနရင္ Movies ေတြၾကည့္သည္။ Game ကစားသည္။ Facebook ဆုိတာဝင္သည္။ ေက်ာင္းကလဲ ၂ ပတ္ ပိတ္ထားေပးပါသည္။ ဒီေတာ့ ေက်ာင္းသား လုပ္ေနေပမဲ့ ေက်ာင္းစာ ေလ့လာျဖစ္သလားဆုိေတာ့လဲ မေလ့လာျဖစ္ပါ။ က်ေနာ္ အပ်င္း ၾကီးေနသည္။

တခါတေလေတာ့လဲ စဥ္းစားမိတယ္။ လူ႕ေလာကၾကီးမွာ အရာရာ ျပည့္စုံေနရင္လဲ မေကာင္းဘူး၊ အရာရာ ခ်ိဳ႕ယြင္းေနရင္းလဲ မေကာင္းဘူးလုိ႕။ ခ်ိဳ႕တဲ့ျခင္းကုိ အဓိက ေျပာခ်င္တာက လူတေယာက္ရဲ႕ အျပင္ပန္းထက္ အတြင္းစိတ္ေတြကုိပါ။ အရာရာကုိ ငါ တလုံးပဲ ကုိင္စြဲေတာ့လဲ မွန္ေနတာေတြေတာင္ မွားေနတယ္လုိ႕ အျမင္ေတြက ေရာက္သြားတတ္တာကုိး။ ခ်စ္ရသူက ေျပာတယ္ ဘုရားသခင္က ဘာလုိ႕ ေကာင္းတာေတြပဲ မေပးတာတုန္းတဲ့။ တကယ္လုိ႕ ဆုေတာင္းတုိင္းတာ က်ေနာ္တုိ႕ကုိ ဘုရားသခင္က ျပည့္စုံေအာင္ ေပးေနမယ္ဆုိရင္ က်ေနာ္တုိ႕လုိ လူမုိက္ေတြ ဘုရားသခင္ကုိေမ့ေလွ်ာ့လုိ႕ ေနေတာ့မွာေပါ့။ လုံ႕လ ၊ ဝီရိယ မပါပဲ ဘယ္အရာမွ မေအာင္ျမင္တတ္ပါဘူး။ ဘယ္အရာမဆုိ ျပဳသူ၊ အျပဳခံသူ၊ အက်ိဳးနဲ႕အေၾကာင္း ရွိစျမဲပါပဲ။ ခုလုိ အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ကုိယ့္ဟာကုိယ္ ေတြးေနမိတယ္။ ဟုိအရင္ ဒီေရာက္တုန္းကလုိ စိတ္ေတြလဲ တျဖည္းျဖည္းလုံးပါး ပါးလာခဲ့ပါလားလုိ႕ေပါ့။ အရင္လုိ ၾကိဳးစားခ်င္စိတ္ေတြ ေပ်ာက္ေနတယ္။  မနက္ေစာေစာ ထရမွာ အပ်င္းၾကီးေနတယ္။ တုိးတက္ေနတဲ့ တုိင္းျပည္ၾကီးမွာ အမီလုိက္ႏုိင္ေအာင္ ၾကိဳးစားခ်င္ရင္ေတာ့ လူတုိင္းနဲ႕ တန္းတူ လုိက္လုပ္ရမွာပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ အပ်င္းၾကီးေနတယ္။

လက္ရွိ ကမာၻဖလား ေဘာလုံးပြဲေတြကလဲ လာေနေတာ့ ည ညဆုိ မအိပ္ျဖစ္ဘူး။ အခုေတာင္ မနက္ျဖန္ ခြင့္ယူထားတယ္။ ညဥ့္နက္ လာမဲ့ ေဘာလုံးပြဲၾကည့္ဖုိ႕ ေစာင့္ရင္း ပ်င္းေနတာနဲ႕ စိတ္ကူးထဲ ရွိတာေတြ က်ေနာ္ ေရးေနမိတာပါ။ အဲ့လုိ အပ်င္းၾကီးေနတာပါ။ တခါတေလေတာ့လဲ စိတ္ကူးတုိင္း ျဖစ္တာမွ မဟုတ္တာ။ ဟုတ္တယ္မလား ဒီေတာ့ ျဖစ္တဲ့ အတုိင္းေလး ေမ်ာလုိက္သြားေနမိတာ ခုေတာ့ အပ်င္းေရာဂါပါ စြဲကပ္ေနပါျပီ။ ဘယ္အရာမဆုိ လုိခ်င္ရင္ေတာ့ အခ်ိန္ ဒါမွမဟုတ္ တခုခုကုိ မျဖစ္မေန စေတးခံရမွာပဲေလ။ ဘဝမွာ စိတ္ဓါတ္ေတြ က်ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အရာရာဟာ ကုိယ္လုပ္ရင္ ျဖစ္လာမွာပဲ မဟုတ္လား ဒီေတာ့ ခုမျဖစ္ရင္ေတာင္ တခ်ိန္ေတာ့ ျဖစ္လာမွာပဲ ဆုိတဲ့ စိတ္နဲ႕ ၾကိဳးစားၾကည့္လုိက္ရင္ မျဖစ္ဘူးဆုိတာ မရွိပါဘူး။ ျမန္မာစကားေလး ရွိတယ္မလား ၾကိဳးစားရင္း ဘုရားေတာင္ ျဖစ္ႏုိင္ေသးတာပဲ။ စိတ္ကေလး နဲနဲထည့္ျပီး က်ေနာ္လုပ္ၾကည့္ရင္ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ အပ်င္းၾကီးေနတယ္။

လူ႕ေလာကမွာ တေယာက္ထဲ ရုန္းကန္ဖုိ႕ဆုိတာ အေတာ္ကုိ လြယ္ကူပါတယ္။ ေနစရာ ၊ စားစရာေလးနဲနဲ ရွိရင္ ေနတတ္မယ္ဆုိရင္ တေယာက္ထဲ ေနလုိ႕ရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္တုိ႕ရဲ႕ ေနာက္မွာ မျမင္ရတဲ့ အရာေပါင္းမ်ားစြာ လႊမ္းျခဳံထားတတ္ၾကပါတယ္။ အခ်ိဳ႕က မိသားစုဘဝ၊ တခ်ိဳ႕က အိမ္ေထာင္သည္ ဘဝ။ သားသမီး ရတနာေတြကုိ က်ေနာ္တုိ႕ ဘယ္လုိ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္မွာလဲ။ က်ေနာ္ ဒီမလာခင္တုန္းက ဦးေလးက စကားေလး တခြန္းမွာလုိက္ပါတယ္။

[stextbox id="grey"]ဘဝတခုကုိ တည္ေဆာက္ေတာ့မယ္ ဒါမွမဟုတ္ ကုိယ့္ဘဝကုိ ကုိယ္တုိင္ ၾကိဳးစား ျဖတ္သန္းေတာ့မယ္ဆုိရင္ ကုိယ့္ဘဝ တခုထဲကုိ မၾကည့္နဲ႕တဲ့၊ ကုိယ့္ရဲ႕ ေနာက္မွာ ရပ္တည္ေနတဲ့၊ ျဖစ္တည္လာမဲ့ အသက္ေပါင္းမ်ားစြာ ရွိေနတယ္တဲ့။[/stextbox]

သူတုိ႕အတြက္ဆုိျပီး က်ေနာ္တုိ႕ ရည္မွန္းၾကိဳးစားရင္ ေအာင္ျမင္မႈဆုိတာ မၾကာပါဘူး ရရွိလာမွာပါပဲ။ ခုတေလာ ဦးေလး စကားေလးေတြ ျပန္ၾကားေယာင္ေနမိတယ္။ ဟုတ္တယ္ က်ေနာ္ တေယာက္ထဲ ကုိယ့္ဘဝတခုထဲ ကုိယ္ၾကည့္ေနမယ္ဆုိ လုိအပ္တာေတြထက္ ပုိေနတာကမ်ားေနျပီ။ ဒါေပမဲ့ ေနာင္ ျဖစ္လာမဲ့ မ်ိဳးဆက္၊ သားသမီးေတြအတြက္ ျပန္ေတြးၾကည့္လုိက္ေတာ့ က်ေနာ္ လုပ္ႏုိင္ခဲ့တာ ဘာရွိလုိ႕တုန္း။ က်ေနာ္  ၾကိဳးစားဖုိ႕ လုိေနပါေသးတယ္။ က်ေနာ္ အစြမ္းအစေတြ ရွိေနပါေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ ပ်င္းေနသည္။ တခုခု လုပ္ေတာ့မယ္ဆုိ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးဆုိျပီး က်ေနာ္ ေတြးတတ္ေနျပီ။ တကယ့္ကုိ  က်ေနာ္ အသုံးမက်တဲ့ လူတေယာက္လုိ ျဖစ္ေနေတာ့သည္။ က်ေနာ္ ပ်င္းေနပါသည္။

ဘာပဲ ေျပာေျပာ က်ေနာ္ အပ်င္းၾကီးေနတာေတြကုိ က်ေနာ္ ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ ႏွစ္သိမ့္ေနမိတာပါ။ ဒါမွလဲ က်ေနာ္ ပ်င္းေနတာ လူေတြသိလုိ႕ က်ေနာ္ ရွက္တတ္လာမွာေပါ့။ က်ေနာ္လုိပဲ စာဖတ္သူေတြလဲ အပ်င္းၾကီးေနမယ္ဆုိ ခု ျပင္လုိက္ၾကရင္ မေကာင္းဘူးလားဗ်ာ..... တကယ္ေတာ့ အပ်င္းၾကီးတယ္ဆိုတာ ရွက္စရာ အလြန္ေကာင္းဆုိပဲဗ် အပ်င္းၾကီးသူမ်ား အဖြဲ႕ကေတာ့ [stextbox id="info"]အပ်င္းၾကီးတယ္ဆုိတာ နာမည္သာ ဆုိးတာတဲ့ လူသက္သာတယ္[/stextbox] ဆုိပဲ။ ခုေတာ့ က်ေနာ္ လူမသက္သာတဲ့ အျပင္ အိပ္ေနလုိက္တာ ေန႕၊ညေတြ လြဲလုိ႕ အလုပ္လဲ မသြားႏုိင္ပါဘူးဗ်ာ၊ လူက မနက္ေစာေစာ မထေတာ့ ေခါင္းေတြလဲ ကုိက္၊ အုံမႈိင္းျပီး အပ်င္းေတြကတက္လုိက္နဲ႕ တကယ့္ကုိပါပဲ က်ေနာ္ တကယ္ အပ်င္းၾကီးေနပါသည္။

လူသားတုိင္း လြတ္လပ္စြာ ျငင္းဆုိခြင့္၊ ေျပာဆုိခြင့္ ရွိပါသည္။

ေလးစားလ်က္

ေတာင္ေပၚသား

5 comments:

ေမာင္မ်ိဳး said...

ေတာင္ေပၚက ငပ်င္းေပါ့ း) စာေတြေရးပါ ဆက္ဖတ္ခ်င္ေသးတယ္ အရင္တိုူင္းေပါ့ :P

June 17, 2010 at 11:19 PM
kom said...

ပ်င္းေနေပမဲ႕လဲ စေနတစ္နဂၤေနြကိုေစာင္႕ေနတယ္။ အဲဒီမွဘဲ ႔ပ်င္းေတာ႕မယ။္

ပ်င္းေပ်ာ္ပ်က္တဲ႕.သတိထားေပါ႕။။

June 17, 2010 at 11:25 PM
မိုးစက္ၾကီး said...

အေဟးေဟး
အကို႔ကိုမ်ား တည့္တည့္ေျပာေလသလား ညီေလး ေက်ာင္းဆရာ...
အကိုလဲအပ်င္းၾကီးေနတာ.. ၾကာဘီ...

June 18, 2010 at 5:38 AM
မိုးခါး said...

ေျသာ္
အပ်င္း ဂေလာက္ၾကီးတာ ခုမွ သိတယ္ .. :D
အိပ္ရာထ အစာစား ျပန္အိပ္ :P
မွားတာသိရင္ အမွန္ျပင္ေပါ့ကြယ္ .. :P

June 18, 2010 at 6:22 AM
မမ said...

ပ်င္း ရမွာေတာင္ ပ်င္းတယ္..

June 18, 2010 at 9:15 AM