Wednesday, April 16, 2008

ကြ်န္ေတာ္အေၾကာင္းအပိုင္း (၂)

စင္ကာပူ ဆုိတဲ့ႏိုင္ငံကိုေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို့နိုင္ငံနဲ့ ဘယ္ေလာက္ထိကြာဟေနတယ္ဆုိ သိလုိက္ရတယ္။ကုိယ္တုိင္းျပည္ကုိလည္း ဒီလုိပဲ တုိးတက္တဲ့နုိင္ငံၾကီး တစ္ခုျဖစ္ေစခ်င္တာ နိုင္ငံျပင္ပကုိေရာက္ဖူးတဲ့ လူတုိင္းရဲ့ရင္ထဲမွာ ရွိမယ္ဆုိတာ ကြ်န္ေတာ္သိလုိက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ႏုိင္ငံ အေနနဲ့ ဘယ္လုိမွ လိုက္နုိင္ေသးမွာ မဟုတ္ဘူး ဆုိတာ ကြ်န္ေတာ္သိလုိက္ပါတယ္။ လူတုိင္းရဲ့ႏွလံုးသားထဲမွာ ခံစားခ်က္တစ္ခု ရွိတယ္ဆုိတာ ကြ်န္ေတာ္သိလုိက္ရပါတယ္။တစ္ေန့ေန့တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ကုိယ့္တုိင္းျပည္ တုိးတက္ရင္ကိုယ္တတ္တဲ့ပညာနဲ့တစ္ေထာက္တစ္ေနရာကေနျပီးေတာ့ အားျပည့္ေပးခ်င္တယ္ ဆိုတာပါပဲ။ တစ္ကယ္တမ္း သူမ်ားတိုင္းျပည္မွာ စီးပါြးလာရွာတယ္ဆုိတာ အလြန္ကုိ မလြယ္တဲ့ ကိစၥၥတစ္ခုပါ။ ကုိယ္ၾကိဳးစားသေလာက္ ကံမပါခဲ့ရင္ဘယ္လုိမွ အလုပ္မရနုိင္ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ အတြက္ အေရးၾကီးဆုံး ျပႆာနာကေတာ့ လူေနမူအဆင့္အတန္း အရမ္းကြာ ဟမူပါပဲ။ အဲဒီေတာ့ ဒီေရာက္လာတဲ့ လူ (ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေက်ာင္းသူ၊ေက်ာင္းသား)ေတြဟာကုိတုိင္းျပည္ရဲ့အေလ့အထေတြကုိ ေမ့ျပီး ဒီမွာ စိတ္ထင္ရာေလွ်ာက္လုပ္ၾကေတာ့ တာပါပဲ။ ေနာက္ထပ္အေရးအပါဆုံး က အလုပ္လုပ္တဲ့လူ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားခံစားၾကရတာ ကေတာ့ အိမ္လြမ္းနာ ပါပဲ။ သူတစ္ပါးတုိင္းျပည္မွာ အလုပ္ လုပ္ရတာဟာ ေတာ္ေတာ္ကို (Stress) စိတ္ဒုကၡမ်ားပါတယ္။ ကုိယ့္တုိင္းျပည္နဲ့ သူတုိ့တုိင္းျပည္ ရဲ့ Technology ကြာဟမူဟာ အေတာ္ကုိရုန္းကန္ရတဲ့ ခက္ခဲမူတစ္ခုပါပဲ…………………………….

0 comments: