Wednesday, April 30, 2008

ေမ့မရေသာ မိသားစုတစ္စု အေၾကာင္း

တရြာမေျပာင္း သူေကာင္းမျဖစ္ဆုိတဲ့ စကားဟာအမွန္လား၊ ေသခ်င္ေသာက်ား ေတာေျပာင္းဆုိတဲ့ စကားဟာ အမွန္လားဆုိတဲ့ စကားပုံနွစ္ခုမွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ့လုိ စြန့္စားျပီး ေရျခားေျမျခားမွာ အလုပ္လာရွာသူေတြ အတြက္ဘယ္တခုက အမွန္ယူရမလဲဆုိတာ ကြ်န္ေတာ္တကယ္ မသိပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ သူငယ္ခ်င္းတသုိက္ ေတာေျပာင္းတုန္းကေတာ့ အရမ္းသေဘာေကာင္းျပီး ျမန္မာတုိ့ရဲ့ ဓေလ့ျဖစ္တဲ့ လူတဖက္သားကုိ ကူညီတတ္တဲ့ မိသားစုတစ္စုနဲ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ သူငယ္ခ်င္းတသုိက္ ဆုံဆည္းခဲ့ရပါတယ္..


သူတပါးတုိင္းျပည္မွာ လူတဖက္သားကုိ ကူညီဖုိ့ထက္ ကုိယ္ရဲ့ဘ၀ အတြက္ အႏုိင္ႏုိင္ ရပ္တည္ေနရဲ့တဲ့အခ်ိန္မွာ သူတစ္ပါးကုိ ကူညီႏုိင္ဖုိ့ဆုိတာ ေတာ္ရုံစိတ္နဲ့ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး. ဒါေပမဲ့ အဲဒီလုိစိတ္ဓာတ္နဲ့ ျပည့္စုံတဲ့ သာယာေပ်ာ္ရြင္ဖြယ္ေကာင္းတဲ့ မိသားစု ေလးနဲ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ သူငယ္ခ်င္းေတြဆုံစည္းခဲ့ပါတယ္.. အဲဒီ မိသားစုေလးဟာ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ရဲ့ေက်းဇူးရွင္ အရွင္သခင္လုိ့ေျပာရင္လည္း မမွားပါဘူး။ ဒီမိသားစုေလးေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္တို့ သူငယ္ခ်င္းေတြ သူတပါးႏုိင္ငံမွာ အမ်ားၾကံဳရသလုိ အခက္အခဲ သိပ္မရွိပဲ ဒုကၡဆုိတာ ဘာလဲလုိ့ ျပန္ေမးရေလာက္ေအာင္ကုိ အစစအရာရာ အဆင္ေျပခဲ့ပါတယ္။ သူမ်ားေတြဆုိ ေရာက္ခါစမွာ ေနဖုိ့အတြက္ အခန္းကုိ စျပီးေခါင္းစားရေတာ့တာပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္ေတြ အဲဒီ ၀ဠ္ဒုကၡကေန ကင္းလြတ္ခဲ့ပါတယ္..အဲဒါကေတာ့ ဒီမိသားစုေလးရဲ့ အကူအညီေၾကာင့္ပါပဲ. အဲဒီမိသားစု အေၾကာင္းနဲနဲေတာ့ တင္ျပပါရေစဗ်ာ…. အဲဒီျဖဴစင္စိတ္ထားျပည့္၀တဲ့ မိသားစုေလးရဲ့ ပဲ့ကုိင္ရွင္ အရွင္သခင္ေတြကေတာ့ ဦးေလး ဦးတင္ယု နဲ့ အန္တီ ေဌးေဌးမြန္ တို႕အၾကင္လင္မယားပဲဲျဖစ္ပါတယ္..သူတုိ့မွာ ခ်စ္စရာအရမ္းေကာင္းျပီး အျမဲေပ်ာ္ေပ်ာ္ေန တတ္တဲ့ သားေလး မင္းေဇာ္နဲ့ သမီး ခ်ိဳေလးတုိ့ နွစ္ေယာက္ရွိပါတယ္.. တကယ္ဆုိ ဒီမိသားစုေလးက ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ စင္ကာပူကုိ အတူတူလာတဲ့ သူငယ္ခ်င္း (၁) ေယာက္ရဲ့ ဦးေလးနဲ့ အေဒၚပါ…သူတုိ့ဟာ မယုံႏုိင္ေအာင္ကုိ သေဘာေကာင္းၾကပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ လုိေလးတယ္မရွိေအာင္ ဂရုစိုက္ၾကပါတယ္.. စင္ကာပူကုိ ေရာက္စကေတာ့ အရာရာဟာ ကိုယ့္တုိင္းျပည္နဲ႕ ေတာ္ေတာ္ကုိျခားနားပါတယ္.. တုိက္တာအေဆာက္အဦး ၊ လမ္းေတြ အစရွိသျဖင့္ေပါ့ဗ်ာ… စင္ကာပူဆုိတဲ့ ႏိုင္ငံကုိလာတဲ့ လူတေယာက္အတြက္ ပထမဆုံး အေရးၾကီးတာကေနဖုို႔၊ အိပ္ဖုိ႔ ေနရာတစ္ခုပါ.. ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ျမန္မာႏုိင္ငံမွာလုိ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာလုိ ကပ္အိပ္လုိ႔မရသလုိ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြနားလည္း ေနဖုိ႔ဆုိတာလည္း လြယ္တဲ့အရာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ အန္တီေဌးတုိ႔ မိသားစုရဲ့ ေက်းဇူးေၾကာင့္ ေနစရာရခဲ့ပါတယ္.. စင္ကာပူဆုိတဲ့ ေနရာမွာ လူတစ္ေယာက္ရဲ့ စားစရိတ္ဟာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ျမန္မာက်ပ္ေငြနဲ႕ တြက္လုိက္ရင္ ေတာ္ေတာ္တန္ဖုိးရွိပါတယ္.. ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ အတြက္ စားစရာလည္း မပူခဲ့ရပါဘူး… ဒါေတြဟာ ဒီမိသားစုေလးရဲ့ ေက်းဇူးပါပဲ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕လုိ IT အလုပ္မ်ိဳးရွာတဲ့လူေတြအတြက္ မရွိမျဖစ္ကေတာ့ အင္တာနက္ ပါပဲ. ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ အလုပ္ေလွ်ာက္ရင္ အမ်ားစုကို online ကေန ေလွ်ာက္ရတာကုိး.. အင္တာနက္ကလည္း အျပင္မွာသုံးရင္ တနာရီကုိ စင္ကာပူေငြ (၃)က်ပ္ေလာက္ေပးရတယ္ဗ်.. ျမန္မာေငြနဲ႕ဆုိ (၂၅၀၀) က်ပ္ေလာက္ေတာ့ ရွိမယ္ဗ်.. ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ႏိုင္ငံမွာလုိ ၾကိဳက္တဲ့ Cyber ကုိသြားလုိ႔ မရဘူးဗ်.. ဒီမွာကလူတုိင္းနီးပါးက အိမ္မွာ Internet သုံးေနၾကေတာ့ ဆုိင္ဆုိတာကနဲနဲ ရွားတယ္ေလ..ဒီေတာ့ Internet သုံးမယ္ဆုိရင္ ျမန္မာေတြ ရွိတဲ့ Plaza ကုိသြားရတဲ့ သြ

0 comments: