Wednesday, April 23, 2008

အခင္မင္ဆုံး ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းမ်ား


သူငယ္ခ်င္း


ကြ်န္ေတာ္ဘ၀မွာ အခင္မင္ရဆုံးသူငယ္ခ်င္း (၄)ေယာက္ရွိပါတယ္။ သူတုိ့ကကြ်န္ေတာ္ငယ္စဥ္ ေက်ာင္းတက္တုန္းက ခင္မင္လာတဲ့ကြ်န္ေတာ္ရဲ့အခင္မင္ဆုံး၊ ကြ်န္ေတာ္အေပၚအေကာင္းဆုံး သူငယ္ခ်င္းေတြပါပဲဗ်ာ။ ငယ္စဥ္ကတည္းကခင္တဲ့ ငယ္သူငယ္ခ်င္းမဟုတ္ေပမဲ့ သူတုိ့နဲ့ခင္မင္ခဲ့တဲ့ ေန့ရက္ေတြကစလို့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ဘ၀မွာ ေမ့မရတဲ့၊အမွတ္တရ အျဖစ္အပ်က္ေတြအမ်ားၾကီးျဖစ္ေစခဲ့ပါတယ္။ သူတို့ထဲကတစ္ေယာက္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္(၆)တန္းေလာက္မွာ စခင္မင္ခဲ့ပါတယ္။ အဲက်န္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ ့(၈)တန္းေလာက္မွစခင္လာတာပါ။ သူတုိ့ေလးေတြနဲ ့မိတ္ဆက္ေပးပါရေစေနာ္…ပထမဆုံးသူနာမည္ကေတာ့


ပူတူး

သူရဲ့နာမည္ေလးနဲ့လိုက္ေအာင္ကုိ အရမ္းခင္မင္စရာေကာင္းပါတယ္။ သူဟာသူငယ္ခ်င္းေတြအေပၚ
အရမ္းအႏြံနာခံတတ္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့အခင္မင္ရဆုံး သူငယ္ခ်င္းေတြထဲကတစ္ေယာက္ေပါ့။ သူနဲ့က(၆)တန္းေလာက္မွာ စျပီးခင္မင္ၾကတာပါ။ ေက်ာင္းခန္းထဲမွာလည္းအတူတူ.. သြားလည္းအတူတူေပါ့ဗ်ာ..သူကကြ်န္ေတာ္တုိ့သူငယ္ခ်င္းေတြ ရန္ျဖစ္ရင္လည္းေရွ့ဆုံးကပါတယ္ .. သူငယ္ခ်င္းေတြဘာျဖစ္ျဖစ္ေရွ့ကေနျပီးေတာ့ ကာကြယ္ေပးတဲ့လူတစ္ေယာက္ေပါ့.. ဒီေတာ့သူတစ္ပါးအျမင္မွာ ဆုိးမဲ့ပုံေပါက္ေပမဲ့တကယ္တမ္းေပါင္းၾကည့္ေတာ့စိတ္သေဘာထားအရမ္းေကာင္းတယ္ဆုိတာ ေပါင္းတဲ့သူတုိင္းသိလုိက္ရပါတယ္။ သူကငယ္စဥ္ကတည္းက
Electronic ပစၥည္း ေတြကုိ အရမ္းစိတ္၀င္းစားပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ေက်ာင္းသြား၊ေက်ာင္းျပန္တေလွ်ာက္မွာ ေတြ့သမွ်သံတုိသံစေတြ၊ Electronic ပစၥည္းေတြကုိေကာက္ျပီးရင္ တစ္ခုမဟုတ္တစ္ခုေလွ်ာက္ ထြင္ေနေတာ့တာပါပဲ။ စာကုိေတာ့ စိတ္သိပ္မ၀င္းစားေပမဲ့ Electronic ပညာကုိေတာ္ေတာ္စိတ္၀င္းစားပါတယ္။ အခုေတာ့လည္း Electronic Technician ၁ေယာက္ျဖစ္ေနပါျပီ။ သူအလုပ္မွာ သူမရွိရင္အလုပ္မျဖစ္ေတာ့တဲ့ အေနအထားကုိ ေတာင္ေရာက္ေနျပီ..ကြ်န္ေတာ္တုိ့နွစ္ေယာက္ စခင္တုန္းကဆုိ ကြ်န္ေတာ့္အေမကသူကုိ သိပ္သေဘာမက်ဘူးဗ်..သူကသူ့မိသားစုမွာ အငယ္ဆုံးဆုိေတာ့နဲနဲ ေတာ့ဆုိးတာေပါ့… သူအေမကလည္းသူဘာလုိသလဲလုိတာကုိမရ ရေအာင္ကုိ လုပ္ေပးတတ္တယ္။ သူကလည္းသူအေမကုိအရမ္းခ်စ္တဲ့သားလိမၼာေလးတစ္ေယာက္ပါ.. ကြ်န္ေတာ္အေမကအစက သူကုိအရမ္းဆုိးမယ္လုိ့ထင္ေနတာ...ေနာက္မွ ကြ်န္ေတာ္အေမနဲ့ပါခင္ျပီး ကြ်န္ေတာ့္ အေမလည္းသားသားနဲ့ပါးစပ္ကေနမခ်ေတာ့ပါဘူး.. သူကလည္းကြ်န္ေတာ့္အေမကုိ သူအေမတစ္ေယာက္လုိပဲအရမ္းခင္တြယ္တာပါ…. သူကကြ်န္ေတာ္အေပၚ အရမ္းအနစ္နာခံတဲ့သူတစ္ေယာက္ေပါ့။ ဘယ္ေလာက္ထိအနစ္နာခံသလဲဆုိရင္ သူကြ်န္ေတာ္ေၾကာင့္ဆယ္တန္းမွာ စာေကာင္းေကာင္းမက်က္ရပဲ ေျဖရလုိ့စာေမးပဲြ က်တဲ့အထိပါပဲဗ်ာ…ကြ်န္ေတာ္ကလည္းေတာ္ေတာ္ကုိဆုိးခဲ့တာကိုး……ကဲပူးတူးေရ မင္းကုိငါဒီ Blog ေလးကေန ေတာင္းပန္တယ္ေနာ္…………..


အဲ ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ ဘုိလင္းတဲ့

သူကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာ အသက္အငယ္ဆုံး သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ေပါ့ သူကေတာ့ ခရစ္ယာန္လူမ်ိဳးပါ ပအို၀့္လည္းစပ္ပါေသးတယ္။ သူကကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းဆုိ တာထက္ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ့ ညီတစ္ေယာက္လု့ိေျပာရင္ ပိုျပီးမွန္မယ္ထင္ပါတယ္။ ဘာလုိ့ ဒီလုိ ေျပာသလဲဆုိရင္ သူေရာ၊ကြ်န္ေတာ္ေရာထားတဲ့ သံေယာဇဥ္ဟာသူငယ္ခ်င္းဆုိတဲ့ သံေယာဇဥ္ ထက္အမ်ားၾကီးပိုပါတယ္.. တစ္ကယ္ကုိ ညီအစ္ကုိလုိေနၾကတာ.. ကြ်န္ေတာ္တုိ့က (၈)တန္း ေလာက္မွခင္ၾကတာပါ။ သူကငယ္ေပမဲ့ နဲနဲေတာ့ဆုိးတဲ့ဗ်၊ သူလည္းမိသားစုထဲမွာ အငယ္ဆုံး ပါပဲ..ဒီေတာ့ သူမိသားစုကလည္း သူကုိ အရမ္းခ်စ္ျပီး အလုိလုိက္တယ္ေလ.. ျပီးေတာ့ ေယာက်္ားေလးက သူတစ္ေယာက္ထဲပါတာဆုိေတာ့ သူအစ္မေတြက အရမ္းခ်စ္ၾကတယ္.. အဲဒီေတာ့ အရမ္းအလုိလုိက္တာေပါ့.. သူကုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က ေယာက္ဖလုိ့ေခၚတယ္ဗ်..

တစ္မ်ိဳးမထင္နဲ့အုံးေနာ္ ကြ်န္ေတာ္တို့နယ္မွာက တေယာက္နဲ့တေယာက္ အရမ္းခင္ရင္ ေယာက္ဖလုိ့ေခၚတယ္ေလ..ဒါေၾကာင့္ပါ..ဒီေတာ့သူကုိလည္း ေယာက္ဖလုိ့ပဲ ေခၚတာပါ.. ျပီးေတာ့ကြ်န္ေတာ္က နာစရာမရွိဘူးေလ.. ဘာလုိ့လဲဆုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့တဦးတည္းေသာ အစ္မကလည္း အိမ္ေထာင္က်သြားျပီးေလ…ဟား…ဟား….. သူက ကြ်န္ေတာ္ကုိ ဘယ္ေလာက္ခင္သလဲဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ဆုိ ဘာမဆုိလုပ္ေပးတဲ့ေကာင္ဗ်.. ကြ်န္ေတာ္ ဆယ္တန္းေအာင္လုိ့ ရန္ကုန္လာရေတာ့မယ္ဆုိ ကြ်န္ေတာ္ေကာင္မေလးက မ်က္ရည္မက်ဘူး သူကအရင္ မ်က္ရည္က်တတ္တဲ့ လူမ်ိဳးေလဗ်ာ.. ကြ်န္ေတာ္အားလပ္ရက္ မ်ားရလုိ့ ကြ်န္ေတာ္ျမိဳ့ေလးကုိ ျပန္ေရာက္ရင္ သူလည္းသူအိမ္ကုိ္မျပန္ေတာ့ဘူးေလ..

အိပ္လညး္ကြ်န္ေတာ္နဲ့ စားလည္းကြ်န္ေတာ္နဲ့ အခ်ိန္တိုင္းကြ်န္ေတာ္နားမွာ ေနတဲ့ေကာင္ဗ်.. ကြ်န္ေတာ္အနားမွာ ေနျပီး ကြ်န္ေတာ္လုပ္ခ်င္တာ မွန္သမွ်လုိက္လုပ္ေပးတတ္တဲ့ အခ်စ္ဆုံး သူငယ္ခ်င္း (ညီေလးတစ္ေယာက္ေေပါ့ဗ်ာ..) သူကကြမ္းလည္းစားတယ္.. ေဆးလိပ္လည္း ေသာက္တယ္.. ဒါေပမဲ့ကြ်န္ေတာ္ေျပာရင္ေတာ့ ဘာမွမလုပ္ပဲေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ ညီေလးေပါ့..

အခုေတာ့လည္း သူက ေထာက္လွမ္းေရး သတင္းတပ္ဖဲြ့ထဲ၀င္းျပီး အမႈထမ္းလို့ မိသားစုကုိ ရွာေကြ်းေနျပီးေပါ့ဗ်ာ.. ေဟ့ေကာင္ဘုိလင္း ငါမင္းေၾကာင္းေတြအကုန္ ေရးလုိ့စိတ္မဆုိးနဲ့ေနာ္..

ကဲ ေနာက္တစ္ေယာက္ရဲ့ နာမည္ကေတာ့ ထြန္းဦးတဲ့..

သူကေတာ့ လူတမိ်ဳးဗ်ာ.. စိတ္ထဲထင္ရင္ ထင္သလုိေကာင္းသေလာက္ စိတ္မထင္ရင္ေတာ့ ဘုစပ္စပ္နဲ့ ေနတတ္တဲ့သူပါ..သူကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ကေတာ့ တရုတ္လုိ့ေခၚၾကတယ္. သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာ အေတာ္ဆုံးလုိ့ ေျပာရမယ္နဲ့တူတယ္ဗ်..သူမွာက သူရဲ့ ကိုယ္ပုိင္စီးပြားေရးနဲ့ အားလုံးအဆင္ေျပပါတယ္.. သူလဲ ကြ်န္ေတာ္နဲ့ ၈တန္းေအာင္ျပီး ၉တန္းေလာက္ေရာက္မွ စျပီးခင္ၾကတာပါ.. သူက သေဘာေကာင္းတယ္. ဒါေပမဲ့ စိတ္ၾကီးတတ္တဲ့ လူစားမ်ိဳးဗ်.. ကြ်န္ေတာ္နဲ့ကေတာ့ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြ အလားပဲ သြားလဲအတူ.. စားလည္းအတူတူပဲေပါ့ဗ်ာ.. သူတုိ့ေတြအားလုံး ကြ်န္ေတာ့္ အိမ္နဲ့ အရမ္းခင္ၾကတယ္ဗ်… တရုတ္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ့ မေတြ့ျဖစ္သာ ေတာ္ေတာ္ၾကာေနျပီးဗ်.. သူကလညး္သူစီးပြားေရးနဲ့ အလုပ္ရႈပ္ေနတာေလ.. ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္အလုပ္နဲ့ ကြ်န္ေတာ္ဆုိေတာ့ မေတြ့ျဖစ္ၾကပါဘူး ကြ်န္ေတာ္ အခ်ိန္ေလးရလုိ့ နယ္ျပန္ရင္လည္း သူနဲ့ကုိ မေတြ့ရဘူး က်န္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ့ေတာ့ ေတြ့ျဖစ္ပါတယ္.. ဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ့ ဒီ့ ဘေလာ့စ္ေလးမွာ သူအေၾကာင္းသိပ္မေရးျဖစ္ပါဘူး.. ကြ်န္ေတာ္ဘ၀မွာ သူနဲ့ပတ္သက္လုိ့ အျမဲသတိရစရာေလးတခုကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ဆယ္တန္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းေတြ ေက်ာင္းလစ္ျပီး ဗီြဒီယိုရုံးသြားျပီး ဗီြဒီယိုသြားၾကည့္တဲ့ အခ်ိန္ေလးေပါ့ဗ်ာ… တရုတ္ဆုိတဲ့ေကာင္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာ ေတာ္လည္းေတာ္ လိမၼာလည္း အလိမၼာဆုံးပါပဲ.. သူက ေဆးလိပ္မေသာက္.. ကြမ္းမစားနဲ့ ဘာဆုိဘာမွ မလုပ္တဲ့ေကာင္ပါ.. ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ တခါတေလ ပ်င္းရင္ ကြမ္းစားေသးတယ္..သူကေတာ့ ဘယ္အခ်ိန္ေကြ်းေကြ်း မစားပါဘူး.. အခုေတာ့လည္း သူလည္း သူခ်စ္သူနဲ့ အိမ္ေထာင္ျပဳ ေတာ့မယ္လုိ့ ကြ်န္ေတာ္ၾကားေနတယ္..ဘယ္ေတာ့လဲဆုိတာေတာ့ မသိေသးဘူးေပါ့ဗ်ာ.. ျဖစ္နုိင္ရင္ေတာ့ သူရဲ့မဂၤလာပြဲေလးကုိ တက္ခ်င္တာဗ်… ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ေက်ာင္းလစ္ျပီး သြားခဲ့တဲ့ ဗီြဒီယိုရုံ ေလးကုိေတာ့ သူမဂၤလာေဆာင္ရင္ သတိရေနမွာ အေသအခ်ာပါပဲဗ်ာ… ဒါကုိေတာ့ကြ်န္ေတာ္ မေရးေတာ့ဘူးေနာ္.. ကြ်န္ေတာ္နဲ့ ကြ်န္ေတာ့္တုိ့ သူငယ္ခ်င္းေတြပဲ သိတဲ့အေၾကာင္းအရာေလးေပါ့ဗ်ာ………..ဟား…ဟား….ဟား………

ကဲ ေနာက္ဆုံးတေယာက္ကေတာ့ ဖိုးခြါးတဲ့

သူကေတာ့ အင္းသားမ်ုိဳးစပ္တယ္ဗ်… သူလည္းပဲ ကြ်န္ေတာ္နဲ့ (၉)တန္းေလာက္မွ စခင္ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ပါ.. သူမွာ ေကာင္တဲ့စိတ္ေလးတစ္ခု ရွိတယ္ဗ်. အဲဒါကဘာလဲ ဆုိေတာ့ သူဘယ္ေလာက္ပဲ စိတ္ဆင္းရဲစရာ ရွိရွိ သူ့ သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ဆုိ အျမဲ ျပံဳးေနတတ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းတေယာက္ပါ.. သူကိုၾကည့္လုိက္ရင္ အျမဲေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္တဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါ.. သူကေတာ့ သူရဲ့ မိသားစုမွာ အငယ္ဆုံး မဟုတ္ပါဘူး။ သူ့ရဲ့ေအာက္မွာ ညီငယ္ေလးရွိပါေသးတယ္.. ေယာက်္ားေလးထဲမွာေတာ့ သူကအၾကီးဆုံးဆုိေတာ့ သားၾကီးေတာ့ အဖအရာဆုိသလုိ သူကအိမ္ရဲ့ ကိစၥမွန္သမွ် သူပဲတာ၀န္ယူရတာ မ်ားတယ္ဗ်.. သူကေတာ့ နဲနဲေပါေၾကာင္ေၾကာင္ပံုဆန္နဲ့ဗ်.. စိ္တ္သေဘာထားကေတာ့ သူမ်ားနဲ့မတူေအာင္ကို ေကာင္းပါတယ္.. သူလည္း ကြ်န္ေတာ္ အေပၚေတာ္ေတာ္ကုိ အနစ္နာခံတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ပါပဲ…သူက အခု ေက်ာင္းျပီးလုိ့ ေရႊပန္းထိမ္ လုပ္ေနတယ္ေလ.. ပန္းထိမ္မတတ္ခင္ ေရႊခုိးဆုိသလုိ ခုိးမခုိးေတာ့ မသိဘူး ကြ်န္ေတာ္ ျပန္သြားတုန္းကေတာ့ ဟုိအရင္ကအတုိင္းပါပဲ.. ဘာမွကုိ မေျပာင္းလဲေသးဘူး.. ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ေတာင္ေပၚသားေတြက ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရုိးသားၾကပါတယ္.. ဒီလုိေျပာလုိ့ ေတာင္ေပၚသားမဟုတ္တဲ့ စာဖတ္သူေတြဒီစာကုိ ဖတ္ေနရင္ေတာ္ေတာ္ ေတာ့ စိတ္ဆုိးေနမယ္နဲ့ တူတယ္.. စိတ္ဆုိးသြားရင္လဲ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ့… မေက်နဲရင္းလည္း ၾကိဳက္သလုိသာ CBox ထဲမွာ၀င္ဆဲသြားပါဗ်ာ… တကယ္ကုိ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ေတာင္ေပၚသားေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက ပြင့္လင္းၾကပါတယ္.. ေျပာစရာရွိရင္ ဘာကုိမွ မငဲ့ပဲ တည့္တုိးကုိ ေျပာေတာ့တာပါပဲ.. အဲ ေျပာျပီးသြားရင္လည္း ဘာကုိမွ စိတ္ထဲမွာ မထားေတာ့ပါဘူး… တကယ္တမ္း အသက္ေတြၾကီးလာရင္ ျပန္မရႏုိင္တဲ့ ငယ္ဘ၀ကုိ လူတုိင္း သတိရမိမယ္လုိ့ ကြ်န္ေတာ္ထင္တယ္… ကြ်န္ေတာ္ဘ၀မွာ အလုိခ်င္ဆံုး ငယ္စဥ္ကေလး ဘ၀မွာ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေလတံခြန္ (သို့) စြန္ လြတ္ရတာပါပဲ.. တခါတေလ မိုးရြာရင္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ့ ေဘာလံုးကန္ၾကတယ္.. စြန္လြတ္ရတာကေတာ့ ၀ါသနာ အပါဆံုးပါပဲ.. စိတ္ေကာလူပါ စြန္ေလးအတုိင္း ေလထဲမွာ ၀ဲေနရသလုိပါပဲ..လူဆုိတာကေတာ့ ေလာကၾကီးမွာ ေန ေနသေရႊ့ ပူပင္စရာေတြ အမ်ားၾကီးနဲ့ အျမဲမလြတ္လပ္နုိင္ၾကပါဘူး.. ဒါေပမဲ့ ဒါၾကီးကုိ စိတ္ထဲထားျပီး ေနရင္လည္း ပုိဆုိးဖုိ့သာရွိပါတယ္.. ဒါေၾကာင့္လည္း ကြ်န္ေတာ့္ရဲ့ ဘ၀မွာ သတိရစရာေတြကို ဒီဘေလာ့စ္ေလးကေန တင္ျပရတာပါ.. အခုေတာ့လဲ ကြ်န္ေတာ့္တုိ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ အတူတူျပန္ဆုံဖုိ့ ဆုိတာလြယ္တဲ့ အရာမဟုတ္ ပါဘူး.. ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဒီစာေလးကုိ္ဖတ္ေနရင္း ကြ်န္ေတာ္တုိ့ အရင္တုန္းက ေပ်ာ္ရႊင္စရာ အျဖစ္အပ်က္ေလးေတြကို ျပန္ေတြးရင္ ေလာကရဲ့ အပူအပင္ ေတြကုိ ခဏပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေမ့ထားနုိင္မယ္လုိ့ ကြ်န္ေတာ္ယံုၾကည္မိလုိ့ ဒီစာေလးကုိ ေရးလုိက္ရတာပါ.. စာဖတ္သူ ပရိသတ္အေပါင္းလည္း လက္ရွိၾကံဳေနတဲ့ စိတ္ဒုကၡေတြ ဆီကေန ခဏေတာ့ ေျပးထြက္ႏုိင္မယ္လုိ့ ကြ်န္ေတာ္ယံုၾကည္ေနပါတယ္………….

1 comments:

မိုးခါး said...

သူငယ္ခ်င္းေတြအေၾကာင္း လာစပ္စုသြားပါတယ္ :D
သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ ငယ္ငယ္တုန္းက ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနဖူးတာေတြကေတာ့ ျပန္စဥ္းစားတုိင္း ျပန္ေပ်ာ္ေနရမွာပဲထင္တယ္ း)

August 3, 2009 at 1:51 PM