Friday, October 16, 2009

ေက်းဇူးပါ ေမေမ


အေမ က်ေနာ္ဘ၀မွာ မရွိမျဖစ္ေသာလူတေယာက္၊ ဘ၀ရဲ႕ အစိတ္အပုိင္းေတြတခုထဲက မပါမျဖစ္လူတေယာက္။ က်ေနာ္ဘ၀မွာ တခ်ိဳ႕လူေတြလုိ အလြန္ကုိခက္ခဲၾကမ္းတမ္းတဲ့ ဘ၀ေတြကုိ မရင္ဆုိင္ခဲ့ဖူးသလုိ အရာရာကုိလူအမ်ားႏွင့္ယွဥ္လာရင္လဲ နိမ့္က်မူေတြ မရွိေအာင္ ေပးႏုိင္တာ အေမပါ။ ဒီလူေလာကၾကီးမွာ ဘာလုိလုိနဲ႕ ျဖတ္သန္းလာခဲ့ရတာ ႏွစ္ေပါင္းေတာင္ မနဲလွေတာ့ပါဘူး။ လက္ရွိအခ်ိန္မွာ အရာရာမျပည့္စုံေသးေပမဲ့ တခ်ိန္မွာေတာ့ က်ေနာ္ေမွ်ာ္လင့္ထားသလုိ အေမ့ကုိ သက္ေတာင့္သက္သာေလး ထားႏုိင္ေအာင္ က်ေနာ္ၾကိဳးစားပါ့မယ္အေမ။ ဟုိလြန္ခဲ့တဲ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္တုန္းကထိ က်ေနာ္ေမြးေန႕ဆုိတာကုိ မသိခဲ့ရုိးအမွန္ပါ။ ကုိယ့္ရဲ႕ေမြးေန႕ေလးကုိ အမွတ္တရ မလုပ္တတ္ခဲ့သလုိ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေနခဲ့ဖူးပါတယ္။ အမွတ္တရ အျဖစ္ေမြးေန႕ေလးကုိ စတင္ဖန္တီးေပးခဲ့တာကေတာ့ ရန္ကုန္က က်ေနာ္ရဲ႕ ခ်စ္လွစြာေသာ ညီမေလးေတြေပါ့။

တကယ္တမ္း က်ေနာ္ လူေလာကထဲကုိ ၀င္လာတယ္ဆုိတာနဲ႕ က်ေနာ္ဘ၀မွာ ဖခင္ဆုိတဲ့ စကားလုံးကုိ ရွာဖုိ႕ခက္ခဲခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္လူေလာကထဲကုိ ၀င္လာတာနဲ႕ က်ေနာ့္ကုိ ေႏြးေထြးစြာ ေပြ႕ဖက္ၾကိဳဆုိတာက အေမပါ။ အေမ့ရဲ႕ ျပဳစုယုယမူေတြေၾကာင့္ က်ေနာ္ ၾကီးျပင္းလာခဲ့ပါတယ္။ စီးပြါးေရးအတြက္ အေမတေယာက္ထဲ ေသြး၊ေခြ်းေတြ က်ေနာ္တုိ႕ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္အတြက္ က်ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အခုခ်ိန္ထိ အေမ့ဆီက ေမာတယ္၊ ပင္ပန္းတယ္ဆုိတာကုိ တခါမွ က်ေနာ္မၾကားခဲ့ပါဘူး။ တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္အေမရဲ႕ စိတ္ဓာတ္က မိန္းကေလးေပမဲ့ မာေက်ာပါတယ္။ သနားတတ္တာလဲ သူ႕ေလာက္ မရွိပါဘူး။ စိတ္ဓာတ္က ခုိင္မာလွပါတယ္။ က်ေနာ့္တုိ႕ အမွားတခုခုလုပ္မိျပီးဆုိရင္ အေမေျပာေနၾက စကားေလးတခြန္း ရွိပါတယ္။ ငါက ဘယ္သူလုပ္စာမွ ထုိင္စားေနမွာမဟုတ္ဘူးတဲ့ ။ က်ေနာ့္အေမရဲ႕ ခ်စ္စရာ စကားေလးပါ။

မိဘေမတၱာဆုိတာ ဘယ္လုိမွ ႏႈိင္းယွဥ္လုိ႕မရေလာက္ေအာင္ ၾကီးမားလွပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ အခုကုိယ့္ဘ၀လမ္းေၾကာင္းေပၚ ကုိယ္တုိင္ေလွ်ာက္ေနရတာ ဘယ္ေလာက္ခက္ခဲလဲဆုိတာ ကုိယ္တုိင္အသိဆုံးပါ။ ဒီလုိမ်ိဳး တေယာက္စာေတာင္ ျပည့္စုံေအာင္ မရွာႏိုင္ေပမဲ့ မိဘဆုိတဲ့ အေဖ၊အေမေတြကေတာ့ သားသမီးဘယ္ႏွစ္ေယာက္ ရွိေနပါေစ အတတ္ႏုိင္ဆုံး ျဖည့္ဆည္းေပးတတ္ပါတယ္။ တခါတေလ အေမ့စကားေတြကုိ နားမေထာင္ခဲ့မိတဲ့ အျဖစ္ေတြကုိ ေတြးမိျပီး တေယာက္ထဲ အရွက္ရေနမိသလုိ ကုိယ့္ဟာကုိယ္လဲ အျပစ္တင္မိပါတယ္။ တံငါနားနီးေတာ့ တံငါ၊ မုဆုိးနားနီးေတာ့ မုဆုိးတဲ့ စကားပုံေလး ရွိပါတယ္။ က်ေနာ္ေနထုိင္ခဲ့တဲ့ ပတ္၀န္းက်င္မွာ မေကာင္းတဲ့ အရာေတြ အမ်ားၾကီး ရွိခဲ့ေပမဲ့ က်ေနာ့္အေမရဲ႕ ျပဳျပင္ ဆုံးမမူေၾကာင့္ က်ေနာ္ အခုလုိလက္ရွိအေနအထားအတုိင္း ေနႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။

http://assets.myflashfetish.com/swf/mp3/mff-stick.swf
MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com





အခုအခ်ိန္ထိ အေမဟာ က်ေနာ္စိတ္ထဲမွာ မိန္းမအပီသဆုံး၊ မိဘတာ၀န္အေက်ပြန္ဆုံး လူတေယာက္ပါပဲ။ လွ်ပ္လီေပၚလီ အေနအထုိင္ေတြကုိ အေမမႏွစ္သက္သလုိ အမကုိလဲ မိန္းကေလးတန္မဲ့ အိမ္တကာေလွ်ာက္လည္တတ္တဲ့ အက်င့္ေတြကုိလဲ အေမမႏွစ္သက္ပါဘူး။ စကားဆုိတာကုိ ျပတ္ျပတ္သားသား ေျပာတတ္သလုိ ဆုံးျဖတ္ျပီးသား အရာတခုကုိလဲ အေမဘယ္ေတာ့မွ ေနာက္မဆုံးတတ္ခဲ့ပါဘူးအေမ။ ေနာက္က်ေနာ္ဘ၀မွာ က်ေနာ္အေမ့အျပင္ အေရးအၾကီးဆုံး ေက်းဇူးရွင္ကေတာ့ အေမ့ရဲ႕ေမာင္ က်ေနာ့္ဦးေလးပါပဲ။ က်ေနာ္အျမင္ေတာ့ က်ေနာ့္ဦးေလးဟာ က်ေနာ္တုိ႕ေမာင္ႏွမ ႏွစ္

9 comments:

ျဖဴတုတ္ေလး said...

ဒီလို႕မွတ္မွတ္ရရေလးလုပ္တတ္တာကို ေလးစားမိပါတယ္။

October 16, 2009 at 6:57 PM
flowerpoem said...

Happy Birthday ပါကိုေတာင္ေပၚသား
ေမြးေန႕မွာ အေမ့ေက်းဇူးကို သတိတရနဲ႕ေရးသားေဖာ္ျပတဲ့ အတြက္ ေရွ႕ဆက္ရမယ့္လမ္းေတြမွာ အခက္အခဲမရွိပဲ ဘ၀ကို အဆင္ေျပေျပနဲ႕ ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္မွာေသခ်ာပါတယ္ရွင္
ေပ်ာ္ရြင္ပါေစ :)
ဧရာ၀တီစာၾကည့္တိုက္

October 16, 2009 at 8:47 PM
ေမေလး said...

Happy Birthday ေတာင္ေပၚ
မိဘေက်းဇူးသိတတ္တဲ႔သားလိမၼာေလး
ဆထက္တပိုးေအာင္ၿမင္မွာေသခ်ာပါတယ္။
မိဘဆိုတဲ႔မိနဲ႔ဘထဲက ေက်းဇူးပိုၾကီးတာက မိခင္ေလ
အသက္နဲ႔ရင္း ၉လလြယ္ ၁၀ လဖြားခဲ႔ရတဲ႔ မိခင္ကို
သိတတ္တဲ႔ ေတာင္ေပၚ
တိုတို ၁၀ ဘီလီယံေပါက္ပါေစဗ်ာ.............းP

October 16, 2009 at 8:52 PM
စိမ္း... said...

Happy Birthday ပါ ကိုေတာင္ေပၚသား....
အေမ့ေက်းဇူးသိတတ္တဲ့ သားလိမၼာ ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္လံုး ေအာင္ျမင္မႈေတြနဲ႔ အဆင္ေျပမွာပါ...

ခင္တဲ့
စိမ္း

October 16, 2009 at 8:52 PM
reenoemann said...

happy birthday ညီ

ခုခ်ိန္မွာ အေမ့ရဲ႔ ရင္ခြင္ထဲမွာ ေခြျပီးေနခ်င္ေနမိတယ္ ညီရာ။


ခ်စ္တဲ့ ကိုရီနို

October 17, 2009 at 8:47 AM
အိမ္ said...

အေမဆုိတဲ့ အသံၾကားရင္ ရင္ထဲမွာ ဘာနဲပမွမတူေအာင္ ခံစားရပါတယ္ဗ်ာ.. အေဝးေရာက္သား၊ သမီးမ်ား အတြက္လဲ ကုိယ္ခ်င္းစားပါတယ္။ ေနာင္ႏွစ္ေတြမွာ အေမနဲပ အတူ ေမြးေန႔ကုိေပ်ာ္ရႊင္စြာ ၿဖတ္သန္းႏုိင္ပါေစဗ်ာ..။

October 17, 2009 at 10:37 AM
ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

ေမြးေန႔မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ ေတာင္ေပၚသားေရ...။

လိုခ်င္တဲ့ဆႏၵေတြ အျမန္ဆံုး ျပည့္ပါေစေနာ္....။

October 17, 2009 at 10:40 AM
ၾကယ္ျပာ said...

ေတာင္ေပၚသားေရ ... ဒီစာေလးဖတ္ၿပီး အေမ႔ေက်းဇူးကုိအမွတ္ရတဲ႔၊ ေက်းဇူးတင္ထုိက္သူေတြကုိ အမွတ္ရတတ္သူတစ္ေယာက္ရယ္လုိ႔ အသိအမွတ္ျပဳမိပါတယ္ ... မိဘအတြက္ သားေကာင္းတစ္ေယာက္ အၿမဲတမ္းျဖစ္ပါေစလို႔ဆုေတာင္းေပးပါတယ္ ....

October 17, 2009 at 10:42 AM
khin oo may said...

ေမြးေန႕မွသည္ ေပ်ာ္ရြင္ခ်မ္းေၿမ႕ပါေစ။

October 22, 2009 at 6:26 AM