Sunday, May 17, 2009

ထားခဲ့ဖူးေသာ ရည္းစားမ်ား


ထားခဲ့ဖူးေသာ ရည္းစားမ်ားတဲ့။ ဒီ Tag ပုိစ့္ကုိ ေရးခုိင္းတာကေတာ့ ဂ်ပန္ေကာင္ေလး ျဖစ္ပါတယ္။ ခုတေလာ Tag ပုိစ့္ေတြက အရမ္းမ်ားေနပါတယ္။ ဘာျဖစ္ေနၾကသလဲေတာ့ က်ေနာ္လဲ မေျပာတတ္ပါဘူး။ အစတုန္းက ဒီTag ကုိ မေရးဘူးလုိ႕ ဆုံးျဖတ္ထားတာ ဒါေပမဲ့ Tag ဆုိေတာ့လဲ ေရးရတာေပါ့။ အားလုံးကေတာ့ စိတ္၀င္စားေနတယ္ေလ.. ေတာင္ေပၚသား ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ခ်စ္သူရွိသလဲဆုိတာေပါ့.... ကဲ အမွန္အတုိင္း ၀န္ခံရရင္ေတာ့ က်ေနာ္ခုခ်ိန္မွာ လူပ်ိဳၾကီး ျဖစ္ေနဆဲပါပဲဗ်ာ. အဟား ဟား... ေအာက္တြင္ ရႈစားေလေသာ္......

က်ေနာ္ငယ္စဥ္က အခ်စ္အေၾကာင္းေတာ့ ေသခ်ာမသိခဲ့ပါဘူး။ ငယ္စဥ္ဆုိတာက သူမ်ားေတြလုိ႕ သူငယ္တန္းကတည္းကေတာ့ ခ်စ္သူမရွိခဲ့ဘူးလုိ႕ ဆုိလုိတာပါ။ ဒါေပမဲ့ သူမ်ားေတြလုိ႕ ရင္ခုန္မူေတြ စခဲ့တာကေတာ့ (၆)တန္းေလာက္က စျဖစ္ခဲ့တာပါ။ က်ေနာ္ရဲ႕ အခ်စ္စတည္မူေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ဒါက ဘယ္လုိေခၚမလဲ က်ေနာ္ဖက္က အဖတ္သတ္အခ်စ္တခုပါ။ က်ေနာ္ကုိ သူမ ျပန္မခ်စ္ခဲ့ပါဘူး က်ေနာ္က ခ်စ္မိတယ္ဆုိ က်ေနာ္ ရင္ထဲမွာ စြဲျမဲစြာ ခ်စ္တတ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ အခ်စ္ေတြကုိ ထုတ္မျပတတ္တာ က်ေနာ္ရဲ႕ အားနည္းမူလုိ႕ ထင္ပါတယ္။ ေကာင္မေလးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ခ်စ္သူရဲ႕ အယုအယ စကားလုံးေတြကုိ လုိခ်င္တတ္တယ္လုိက က်ေနာ္ထင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ အဲလုိ မေျပာတတ္လုိ႕ ဒုကၡ ေရာက္ခဲ့တာလဲ မနဲပါဘူး.... ခု သူမကုိ က်ေနာ္ ၈ တန္းေလာက္ထိကုိ ရူးရူးမူးမူး ခ်စ္ခဲ့ဖူးပါတယ္။

ဒုတိယတေယာက္ကေတာ့ က်ေနာ္ (၉)တန္းေက်ာင္းသင္တန္းႏွစ္ ပိတ္ခါနီးမွ စေတြ႕ခဲ့ပါတယ္။ သူကေတာ့ အမွန္ေျပာရရင္ က်ေနာ္ ဘ၀အတြက္ထားျပီး ခ်စ္ခဲ့ဖူးတဲ့ သူတေယာက္ပါ။ က်ေနာ္ရဲ႕ အခ်စ္ဦးဆုံး ဆုိသူပါပဲ။ သူမကုိလဲ အရင္လုိပါပဲ က်ေနာ္ အသဲအသန္လုိက္ရပါတယ္။ က်ေနာ္ထင္တယ္ က်ေနာ္တုိ႕က သူငယ္ခ်င္းသံေယာဇဥ္ေတာ့ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူမဆီက အေျဖကုိ က်ေနာ္ တိတိက်က်မရခဲ့ပါဘူး။ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ ရန္ကုန္ကုိလာခါနီးမွာေတာ့ သူမဆီက အေျဖကုိရခဲ့ပါတယ္။ အခ်စ္တခုကုိ ရဖူးတဲ့ ကေလးတေယာက္လုိပါပဲ။ ေပ်ာ္ရႊင္မူေတြနဲ႕ ျပည့္စုံေနတာ ျပန္ျမင္ေယာင္ေနမိပါေသးတယ္။ ရန္ကုန္ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္ထိ က်ေနာ္သူ႕တေယာက္ကုိပဲ ရူးမုိက္ခုန္မင္စြာ ခ်စ္ေနခဲ့တာပါ။ ဒါေပမဲ့ သူမနဲ႕လဲ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ပ်က္သြားျပန္ပါတယ္။ ဘယ္သူ႕အမွားလဲဆုိတာ ေျပာရေတာ့ ခက္ပါတယ္။

ရန္ကုန္ေရာက္ေတာ့ အမတေယာက္နဲ႕ ထပ္ေတြ႕ျဖစ္ပါေသးတယ္။ သူမဟာ က်ေနာ္ကုိ ေမာင္ေလးတေယာက္လုိ ဂရုစိုက္သလုိ ခ်စ္သူတေယာက္လုိ ၾကင္နာမူေတြေပးတတ္ပါတယ္။ အားကုိးတတ္ပါတယ္။ က်ေနာ္အေပၚ အရမ္းခ်စ္တဲ့ လူတေယာက္ပါပဲ။ သူမကုိ က်ေနာ္တကယ္တမ္း ခ်စ္မိတယ္လုိ႕ ထင္လုိက္တဲ့ အခ်ိန္ကက်ေနာ္ အေပၚက ေကာင္မေလးနဲ႕ စိတ္အခန္႕မသင့္ျဖစ္သြားတဲ့ အခ်ိန္ေလးမွာပါ။ ဒီအတြက္ က်ေနာ္ အခ်စ္ကုိေသခ်ာမစဥ္းစားပဲ ဦးေနွာက္ကုိ အလြယ္လုိက္မိလုိက္လုိ႕ က်ေနာ္တုိ႕ ခ်စ္သူျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္ ဒီအမကုိ သံေယာဇဥ္ ရွိပါတယ္။ က်ေနာ့္ သူမနဲ႕ ခ်စ္မိျပီကတည္းက အေပၚက ခ်စ္သူကုိေတာ့ အဆက္အသြယ္ မလုပ္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ သူမနဲ႕လဲ က်ေနာ္အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ လမ္းခြဲခဲ့ရျပန္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီတခါ က်ေနာ္ အမွားပါ။ က်ေနာ္ဖက္ကစျပီး လမ္းခြဲဖုိ႕စခဲ့တာပါ။ ဒါေပမဲ့ ခုခ်ိန္ထိ က်ေနာ္တုိ႕ ေမာင္နွမလုိ စကားေတြေျပာ၊ ေတြ႕ျဖစ္ေနပါေသးတယ္။


ေနာက္ဆုံး ခ်စ္သူအျဖစ္ ထားခဲ့ဖူးပါေသးတယ္။ သူမကေတာ့ စင္ကာပူမွာ ထားျဖစ္ခဲ့တာပါ။ အမွတ္မထင္ စုံေတြ႕ျဖစ္ခဲ့တာကေန ခ်စ္သူအျဖစ္ ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူမနဲ႕လဲ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ လမ္းခြဲခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္ဖက္ကပဲ စျပီးလမ္းခြဲခဲ့ရတာပါ။ က်ေနာ္သူမကုိ ခ်စ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေလာကမွာ အခ်စ္ထက္ ဦးစားေပးရမဲ့ အရာေတြ အမ်ားၾကီးရွိတယ္ဆုိတာ လူတုိင္းနားလည္ခံစားတတ္မွာပါ။ ဘ၀မွာ မျပည့္စုံသူတေယာက္အဖုိ႕ တာ၀န္ေတြက အမ်ားၾကီးပါ။ က်ေနာ္တုိ႕ ႏွစ္ေယာက္ထဲ သာယာေနလုိ႕ ဘ၀တခုလုံး ျပီးျပည့္စုံမွာမဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္တမ္း အခ်စ္ဆုိတာ ေျပာရခက္ပါတယ္။ ဘ၀တခု တည္ေဆာက္ဖုိ႕ဆုိတာ ႏွစ္ဖက္ မိဘအသုိင္းအ၀ုိင္း၊ ပတ္၀န္းက်င္ ဒါေတြကုိ ၾကည့္ေနရပါေသးတယ္။ ဒါေတြကုိ လူသားေတြ ျဖစ္တဲ့ က်ေနာ္တုိ႕ မရင္ဆုိင္ပဲ နွစ္ဦးသေဘာတူ အိမ္ေထာင္တခု တည္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ နွစ္ေယာက္ထဲအဖုိ႕ အဆင္ေျပပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္တုိ႕ နွစ္ေယာက္အတြက္နဲ႕ က်ေနာ္တုိ႕ မိသားစုေတြ စိတ္ဆင္းရဲေနၾကမယ္ဆုိတာ သိေနေတာ့ူ က်ေနာ္တုိ႕ လမ္းခြဲခဲ့ၾကတာပါ။

ဒီအေပၚက က်ေနာ္ စတင္ခ်စ္မိျပီး ခ်စ္သူျဖစ္ခဲ့တာေတြေကာ ၊ ခ်စ္သူအဆင့္မေရာက္ခဲ့တာေတြေကာပါပဲ။ က်ေနာ္ကို ခ်စ္တဲ့ သူတေယာက္ကုိလဲ က်ေနာ္ေတြ႕ဖူးပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ (၁၀)တန္းေက်ာင္းသားဘ၀က ညက်ရင္ က်ေနာ္တုိ႕ ဆရာမအိမ္မွာ သြားအိပ္ျပီး စာက်က္ရပါတယ္။ ဒီမွာ ဆရာမအိမ္သြားမယ္ဆုိ သူမတုိ႕ အိမ္ေဘးက ျဖတ္သြားရတာကုိး။ က်ေနာ္တုိ႕ သူငယ္ခ်င္းေလးေယာက္ တူတူသြားေနေတာ့ အဲ့အိမ္ေရွ႕ျဖတ္ျပီဆုိ ေကာင္မေလးက လက္ကေလးျပတတ္ပါတယ္။ က်ေနာ္က က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းတေယာက္နဲ႕ ၾကိဳက္ေနတယ္ထင္တာပါ။ ဒီေကာင္ေတြက လူလည္ပါ။ တကယ္တမ္း က်ေနာ္က ရည္းစား စာေပးပါတယ္ဆုိျပီး သူတုိ႕လက္ေရးနဲ႕ ေရးျပီး သူမကုိေပးလုိက္တာပါ။ က်ေနာ္ လုံး၀မသိခဲ့တာပါ။ သူတုိ႕လုပ္ေနတာကေတာ့ ဟုတ္ေနတာပဲ စာအုပ္ေလး တအုပ္ထဲမွာ အျပန္အလွန္ စာေရးပါတယ္။ ေကာင္မေလးက ေရးလုိက္၊ က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းက ေရးလုိက္နဲ႕ ဒီလုိနဲ႕ လူခ်င္းေတြ႕က်ေတာ့မွ က်ေနာ္သိတာပါ။ က်ေနာ္လဲ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိဘူးေလ.. ဒီေတာ့ သူတုိ႕ေျပာတဲ့အတုိင္း ျငိမ္ျပီးလုပ္လုိက္တာပဲ။ ဒါေပမဲ့ သူမလဲ က်ေနာ္ရဲ႕အခ်စ္ဆုံးေလးနဲ႕ တြဲေနမွန္းသိသြားပါတယ္။ ဒီလုိနဲ႕ပဲ ျပတ္သြားတယ္ဆုိပါစို႕.... ျပန္ေတြးမိရင္ အဲအခ်ိန္က သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေနခဲ့တာေလးေတြကုိ သတိတရ ရွိေနဆဲပါ။

လက္ရွိေတာ့ အခ်စ္ကုိ မသိတလုိ ႏွလုံးသားမရွိသလုိ ေနႏုိင္ေအာင္ က်ေနာ္ ၾကိဳးစားေနပါတယ္။ အခ်စ္ထက္ အေရးၾကီးတဲ့ မိသားစုဘ၀ရဲ႕ လုိအပ္ခ်က္ေတြကုိ တတ္ႏုိင္သေလာက္ ျဖည့္ဆည္းေပးခ်င္ပါေသးတယ္။ အခ်စ္ဆုိတာ အခ်ိန္တန္ရင္ေတာ့ ျပန္ရမယ္လုိ႕ ယုံၾကည္ပါတယ္။ ခုလက္ရွိကေတာ့ ဘ၀မွာ ခ်စ္ေသာ မိသားစု၊ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ ႏွလုံးသားတစုံကုိ ဖုံးကြယ္ျပီး ေတာင္ေပၚသား က်ေနာ္ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ျဖတ္သန္းေနဆဲပါ။ ကဲ ဂ်ပန္ေကာင္ေလးေရ ငါ တခုခုျဖစ္ရင္ တရားခံက နင္ပဲေနာ့္ နင္လုပ္လုိ႕ ငါ အကုန္ ေရးလုိက္မိျပီ အဟား ဟား လမ္းသြား သတိထားသြားမွ ေခ်ာင္းရုိက္မဲ့သူေတြ မ်ားလာမယ္ထင္တာပဲ...


ေတာင္းပန္ျခင္း။ ။ က်ေနာ့္ဒီပုိစ့္ေလးေၾကာင့္ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ စိတ္ဆင္းရဲသြားမဲ့ လူမ်ားရွိရင္ က်ေနာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္.



ေလးစားလ်က္ ေတာင္ေပၚသား

24 comments:

Sein Lyan Tun said...

နံပတ္မွာ ၁

May 17, 2009 at 12:24 PM
Sein Lyan Tun said...

အမွန္ေတာ့ လူပ်ိဳပါ အခ်ဳပ္အေႏွာင္မရွိေသးပါဘူးဆိုၿပီး
ေႀကာ္ၿငာဝင္တာ


ဆိုးလိုက္တာ ေၿခာက္တန္းကတည္းက စိတ္ကစားေနတယ္တဲ့ေလ
တဖက္သတ္အခ်စ္ကဆိုးလွသည္
အသက္မကခ်စ္တာပိုဆိုးသည္ေပါ့ေလ

သူ..ေပၚေပၚကလည္း မမရဲ ့ေမာင္ေလးၿဖစ္ခဲ့ဖူးေသးတယ္လား... မထင္ရဘူးေနာ္...ရုပ္ကေလးက


အမွတ္မထင္ေတြ႔ပီးေတာ့လဲ အမွတ္မထင္ရီးစားထားေသးတယ္လား ေႀသာ္..ၿဖစ္ရမယ္
အေရွ႔ကေနၿဖတ္မေလွ်ာက္ႀကနဲ့ေနာ္


ေနာက္တစ္ေယာက္ႀကေတာ့လဲ မိဘကိုသိတတ္တဲ့သားေလးလုပ္ပီး
ထားခဲ့တယ္လား..... လူဆိုး

“လက္ရွိေတာ့ အခ်စ္ကုိ မသိတလုိ ႏွလုံးသားမရွိသလုိ ေနႏုိင္ေအာင္ က်ေနာ္ ၾကိဳးစားေနပါတယ္”


ကဲႀကားတယ္ေနာ္
ေၿပာခ်င္ဘူး
ေၿပာခ်င္ဘူး
ဂယ္ပဲ..
ခင္မင္ေလးစားစြာၿဖင့္
ဖိုးစိန္

May 17, 2009 at 12:33 PM
Anonymous said...

ဖိုးစိန္ေတာ့ ဒီေန႔လည္း မအိပ္ပဲေစာင့္ေနတာျဖစ္မယ္။ မ်ားၿပီေနာ္။ ဟြန္႕
လာၿပန္ၿပီ ၆ တန္းကပဲ စတယ္။ တုိင္ပင္မ်ား ထားၾကသလားမသိဘူး။ ေလာေလာဆယ္ ရွိဘူဆိုတာကို ေၾကာ္ျငာထားတယ္ေပါ့။ ဟုတ္စ
မိဘကိုသိတတ္တဲ့ သားလိမၼာေလး ျဖစ္ပါေစရွင္။

ခင္မင္လွ်က္
မေရာင္

May 17, 2009 at 12:46 PM
ဂ်ပန္ေကာင္ေလး said...

အဲဒီ ကိုဖိုးစိန္ကေတာ့ေလ.. သူခ်ညး္ပဲ ထိပ္ဆံုးက.. ကိုေတာင္ေပၚ ပိုင္တယ္ဗ်ာ.. သူခ်ညး္ပဲ ခြဲမယ္ဆိုတာ ခ်ည္းပဲ.. ေနာင္ မိတ္ေဆြထဲက ေကာင္မေလးေတြကို ၾကိဳေျပာထားဦးမွ.. ဟီးဟီး

May 17, 2009 at 12:46 PM
အဆိပ္ခြက္ said...

လမ္းသြားရင္ သတိ ထားေတာ့ ဟုတ္ျပီလား... ကိုေတာင္ေပၚ ရဲ႕ အခ်စ္လာေတာ့မွာပါ.. ဘာလိုလဲဆိုေတာ့ အသက္လဲရလာျပီေလး အဟဲ...ဟီ...

ခင္မင္လွ်က္
အဆိပ္ခြက္

May 17, 2009 at 12:47 PM
စေနသား said...

အားပါးပါး... အားပါးပါး...
ဒါက တရား၀င္အခ်စ္ဘဲ ရွိေသးတယ္....
တရားမ၀င္တာေတြလည္း ထည့္ေရးဦးေလ....

ဂယ္ၾကီးဆုိးပ....
မမရဲ ့ေမာင္ေလး ေပၚေပၚေပါ့....

ဟားဟား.... လန္းတယ္ ေတာင္ေပၚေရ.... ၾကိဳက္သြားျပီကြ... အဟဲ

May 17, 2009 at 1:37 PM
အိုက္ခီေလာက္ said...

လူပ်ဳိၾကီးျဖစ္ေနပါသည္ ဒါပဲ အက္ေၾကာင္းထပ္ေနတာ
ေရးလိုက္တိုင္း လူပ်ဳိၾကီး ျဖစ္ေနပါသည္က မ်ားေနတယ္
ေၾကျငာ ထားတာလူသိပါတယ္
အဆိပ္ခြက္ေျပာသလို ေတာင္ေပၚအခ်စ္လာေတာ့မယ္
ေရွာင္က် ရွားက်ေလာ အသက္က ၾကီးလာေတာ့
အရင္လို မဟုတ္ေတာ့ လုပ္ထားေပေတာ့

May 17, 2009 at 1:39 PM
၀သန္မိုး said...

လူပ်ိဳႀကီးအခ်စ္ေတြလာဖတ္တရ္
ကိုေတာင္ေပၚသားေရ
ခင္မင္လ်က္
၀သန္မိုး

May 17, 2009 at 3:22 PM
neking said...

လူပ်ိဳၾကီးလား ၊ လူျပိဳၾကီးလားဗ် ဟဲဟဲ အခ်င္းခ်င္းေတြေနာ္ သားသိတယ္

May 17, 2009 at 3:36 PM
puluque said...

ဟြန္း ေျပာေတာ့ ခ်စ္ခ်စ္မရွိဘူး ဘာညာနဲ႔ ေျပာေနပီး ေတာ့ အခုေတာ့ ေပၚပီ။ တီဝါကို သြားေျပာမယ္။ အင္း ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူခ်စ္ ကိုယ္ခ်စ္ ပီး အစအစ အရာရာ အဆင္ေျပမဲ့ ခ်စ္သူ အသစ္ကေလး အျမန္ဆုံးရပါေစဗ်ာ...

May 17, 2009 at 3:47 PM
Ree Noe Mann said...

ခုေလာေလာ ဆယ္ေတာ့ နံပါတ္ မရွိဘူးတဲ့ေနာ္
Blogger မမမ်ား တန္းစီလို႕ စရင္းေပးသြင္းနိုင္ပါျပီဗ်ာ။
ေတာင္ေပၚသား စတင္လို႕ စဥ္းစားရင္ ေရွ႔ဆံုးက ပါရေအာင္လို႔

ေဝးးးးးးးးးးးးးးးးးေဟ့ ေဟ့

ခင္မင္လွ်က္
ကို ရီနို

May 17, 2009 at 3:49 PM
ေႏြးေနျခည္ said...

ဒီလိုေျပာလို႕ ယုံမယ္မ်ားထင္ေနလား h`h` ;P

May 17, 2009 at 7:02 PM
ေကာင္းကင္ျပာ said...

ႏွလံုးသားတစံုကို ဖံုးကြယ္ထားတဲ့ ေမာင္ေလးေရ မိသားစု အေရးေတြပီးရင္ ဘ၀ခရီးလမ္း အတူေလွ်ာက္ဖို႔ လက္တြဲေဖာ္ေလးနဲ႔ အျမန္ဆံုး ဆံုေတြ႔နိုင္ပါေစေနာ္

May 17, 2009 at 8:06 PM
စိုင္းစိုင္းလား႐ွဳိး said...

ေတာင္ေပၚသားေရ အခ်စ္ဆိုသည္မွာ ???????

May 17, 2009 at 9:10 PM
မငံု said...

:)) တယ္ဟုတ္ပါလား..ရွပ္ျပာစိန္ရ..
ထပ္ၾကိဳးစားထား။။ အားေပးတယ္။

May 18, 2009 at 4:08 AM
ခီခန္႕ said...

ဟဟ ..
သိပါ့..သိပါ့...
အီစီကလီေတြ ကို ပညာသားပါပါေလး ၀ိနည္းလြတ္ေအာင္
ခ်ေရးလိုက္ၾကတာ..
အဟတ္.. အဟတ္...
သိပါ့.. လုပ္ေတာ့ အခုေတာ့ မလုပ္လို႕မရေတာ့ဖူး
မဟုတ္ရင္ ဘိုးဘြားရိပ္သာကိုသြားရမွာေနာ့..
အဲမွာ လာကန္ရမယ္ ထင္တယ္.. အဟီးး.

ခင္တဲ့ ခီခန္႕

May 18, 2009 at 7:16 AM
မိုးခါး said...

ေျသာ္ေျသာ္ ရွပ္ျပာစိန္တဲ့ .. ေနာက္ကေန နာမည္အသစ္ ထပ္ေပးလုိက္ဦးမယ္ .. ပြားစိန္ .. ေဖာစိန္ .. :P
ကိုရီႏိုက နံပါတ္၁ ခိ်တ္သြားပံုရတယ္ .. စဥ္းစားေပးလိုက္ေနာ္ .. အဟဲ
ေနာက္တာ
ဒီႏွစ္ ဒီကာလကစျပီးေတာ့ စုတ္ေကာ လာဘ္ေကာ တရစပ္ တရေဟာ ၀င္ပါေစေတာ္ .. :P

May 18, 2009 at 12:54 PM
Maung Myo said...

အယ္..... ရည္းစားေတြ မ်ားၾကီးထားဖူးတယ္ေကာ း)
ၾဆာၾကီးေပါ့ လက္ရွိေကာ ဘူနဲ႕လဲ ???

May 18, 2009 at 12:55 PM
kiki said...

ဪ .. ဝတၴဳေတြ ဓါတ္ရွင္ေတြ ထဲ က အတိုင္းပါဘဲလားေနာ္ ။ ဘယ္ထဲက ကုူးခ်လိုက္တာလဲ ။
သူကခ်ည္းဘဲ ဦးေအာင္ျဖတ္ရတယ္ ရွိေသး
ဟြန္းး မုန္းဇာဂ်ီးးး

ခင္ေတာင္မခင္ရဲပါ
အထင္လြဲ ခံရမွာ စိုး၍ ။။
အမ ကိကီ။

May 18, 2009 at 4:51 PM
ေဇာ္ said...

အားပါးပါး
လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ေတြ... လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ေတြ။
ေပၚလာကုန္ျပီ ဆရာေပၚတုိ႕ကေတာ့။
အဟိ။

May 20, 2009 at 3:16 PM
flowerworld said...

အပါးပါး သူကခ်ည္းျဖတ္ေနတယ္ပါလား ၾကိဳတင္ေျပာထားရေတာ့မယ္ သူမေလးကို ဟတ္ဟတ္ တိတ္တိတ္ေလးၾကိတ္ပိုးေနတဲ႔သူေတြကေရာ ေရွာင္ၾကပါ့မလား ေပၚေပၚကဒီေလာက္ေခ်ာတာ (ဖမ္းလို႕ေတာင္မမိဘူး) ခိြခိြ

May 20, 2009 at 6:11 PM
Anonymous said...

ေၾကာ္ၿငာေနတာလားဗ် အဟိ

May 23, 2009 at 12:29 AM
ေႏြးေႏြးသဲမြန္ said...

ခုမွပဲဖတ္ျဖစ္တယ္... ပထမဆံုး အခ်စ္ဆံုး...သူ ့ကိုငါ ခ်စ္လို ့မဆံုးေပါ့ေနာ္...

June 11, 2009 at 7:54 AM
kaungkinpyar said...

ေနာက္တေခါက္ လာဖတ္ျပီး ၾကိဳက္သြားတဲ့ စာသားကေတာ့ ေအာက္ဆံုးက ေတာင္းပန္ျခင္း ဆိုတာပါပဲကြယ္....အေဟးေဟးးး

March 24, 2010 at 10:01 PM